1. Загальні положення обміну та повернення Товару.

Ви можете обміняти або повернути Товар протягом 14 днів не враховуючи день покупки. Обмін або повернення товару регламентує ЗАКОН УКРАЇНИ "Про захист прав споживачів" та інші нормативні документи.

 

2. Порядок обміну та повернення Товару.

 

2.1. Будь ласка, щоб мати можливість обміняти або повернути товар, забезпечте наступне:

  • товар не був у експлуатації, збережено його товарний вид, споживчі властивості, товар не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, механічних пошкоджень. Товар має знаходиться в тому ж стані, що і на момент передачі покупцю.
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність фірмової упаковки, повністю збережені всі ярлики, захисні плівки, збережена заводське маркування. Упаковка товару знаходиться в тому ж стані, що і на момент передачі покупцю.
  • заповнити та надіслати заяву - бланк заяви, pdf. Оформлену заяву відправити електронною поштою на адресу, вказану на сторінці Контакти цього Сайту.

 

2.2. Як можна зробити обмін або повернення товару?

Обміняти або повернути товар можна заповнивши заяву для повернення товару. У заяві просимо Вас детально вказати, який саме дефект містить отриманий Вами товар чи причину повернення. На прохання клієнта заявка на повернення може бути створена співробітником Продавця в телефонному режимі.

Після заповнення та відправки заяви, Покупець повинен зателефонувати Продавцю для отримання адреси, за якою можна повернути Товар і уточнити варіант доставки товару, що повертається.

 

2.3. Порядок повернення коштів.

Кошти повертаються Покупцеві протягом 10 робочих днів з моменту отримання нами Товару та заповненної заяви.

Повернення коштів за товар на карту клієнта здійснюється після надавання клієнтом даних для повернення: IBAN рахунок та код ЄДРПО/РНОКПП (реквізити для оплати).

 

2.4. Порядок обміну Торару.

Якщо на момент обміну, аналогічного товару немає у продажу, Ви можете придбати будь-які інші види продукції з наявного у нас асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або отримати назад гроші, в розмірі вартості повернутого товару. Після заповнення та надсилання заяви про обмін товару, Покупець має  зателефонувати Продавцю для уточнення умов обміну.

 

2.5. Витрати за доставку при поверненні чи обміні Товару.

2.5.1. Якщо Товар належної якості не підійшов за кольором, формою, габаритами, розміром або з інших причин і не може бути Вами використаний, Покупець оплачує послуги кур'єра чи служби доставки за повернення або обмін Товару.

2.5.2. Якщо Товар неналежної якості, тобто мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей, то всі транспортні витрати бере на себе інтернет-магазин Zavesa.com.ua.